mandag 8. desember 2008

Mauseth utelukker ikke nye nakenscener

Gørild Mauseth er en lykkelig kvinne i dag, etter å ha vunnet en knusende seier mot NRK i Oslo tingrett.

Jeg har egentlig aldri helt forstått poenget med denne saken, jeg vet ikke hvor mange nakne kvinner du kan finne på nettet idag, men det er ihvertfall ikke få.

Det å lage så mye drama og pipe ut til hele landet om dette, det kan diskuteres. Jeg har selv sett denne scenen, og utifra det jeg så: en gammel hårete mus og noen vel skralle bryster kan jeg vel si at du burde ha holdt tyst.

For de som lurer på hva jeg snakker om kan du finne bildet på nakenprat(ikke anbefalt men).

Men Gørild ba om dette selv, lar du deg bli filmet naken så skal du ikke se bort ifra at dette havnet ut på en eller annen skjerm.

"Det er omtrent som disse jentene på byen som både kler seg og oppfører seg utfordrende og når de greier å tenne en mann så roper de voldtekt og løper til politiet."

Og med det så avslutter jeg med et lite tips til Gørild: Hva med å bruke en smule av pengene på barberhøvel?

-Mauseth utelukker ikke nye nakenscener
-NRK tar sexkrangelen videre
-Mauseth knuste NRK i nakensaken
-Ekspert kritisk til Mauseth-dommen

Ingen kommentarer: