mandag 8. desember 2008

Løser Norges problem

Det var aldri Åge Hareide som hindret ny landslagssuksess. Esten O. Sæther kommenterer.

Hvor mye hets må du få for å forstå at du alltid skriver noe som er helt bak mål? Selvfølgelig er det Åge Hareide sin skyld at det ikke ble noen ny landslagssuksess.

Det er kanskje ikke så rart at Åge Hareide ikke skjønte stort når han ble klappet inn, det skjønte ikke jeg stort av heller. For jeg har alltid vist at nå går det i vasken, og jeg hadde rett.

Klippekortene ble delt ut, og de ble også brukt. Hvor mange år tok det før Opdal, Jarstein og vrakene ble tatt ut? Knudsen har nå først fått prøve seg, og han har gjort en kjempe jobb.

Nå er det jo ikke så rart at Riise, Gamsten & Co er lei seg. Klippekortene ble også dratt inn samtidig som Åge tok sin hatt og stakk.

En ny epoke?  Vi får håpe den nye treneren vet hva han skal gjøre, slik at vi får sett et nytt lag med de unge og talentfulle som kan bygge opp noe stort.

Og frem til det så ber jeg deg om å spare meg for kommenteringen din Esten O. Sæther.

- Løser ikke Norges problem

Ingen kommentarer: